מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

תיקון דשבורד לרכב

תיקוני דשבורד ברכב; דשבורדים של רכבים יכולים להיסדק מהשמש, ולהינזק כתוצאה מפגיעות פיזיות. מה עושים? – קראו כאן. 

 

החום הישראלי לא מחמיא ולא מועיל (בלשון המעטה( לבלאי של הפלסטיקה ברכבים. רגע לפני שמכניסים את המכונית למוסך עבור תיקון דשבורד לרכב, חשוב לדעת שישנן סדנאות ספציפיות אשר מתעסקות בכל מה שקשור ל"פלסטיקה" ולקוסמטיקה של הרכב.

 

בין אם אתם צריכים תיקון דשבורד סדוק או תיקון סדקים בדשבורד הכולל גם תיקון שברים רציניים יותר, יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמבררים על תיקון דשבורד מחיר. הנה כמה מהטיפים הבסיסיים שחשוב לדעת:

 

  • מחירים – חשוב לערוך השוואת מחירים לתיקון דשבורד ברכב, מה שיכול לחסוך מאות ואלפי שקלים בכיס.
     
  • החלפהתיקון – חשוב לברר מראש כמה תעלה לכם החלפת דשבורד מחיר לעומת מחיר תיקון הדשבורד הקיים.
     
  • מציאת סדנה נכונה – חשוב למצוא את המוסך או הסדנה הנכונה עבור תיקון דשבורד לרכב, ועם דגש על מוסך אשר יכול לייבא חלקים מקוריים ולא חלופיים.

 

תיקון דשבורד ברכב

איך לאתר מוסך לתיקון דשבורד ברכב?

רגע לפני שאתם מבררים לגבי המחיר לתיקון דשבורד, אנחנו נזכיר שבימינו ישנם מחירונים המפורסמים באינטרנט כמעט בכל תחום, כולל מחירון תיקון רכבים המתייחס גם לנושא הדשבורד.

 

בין אם אתם צריכים שירות של תיקון דשבורד סדוק או שבור לגמרי, קחו בחשבון כי מחיר תיקון סדקים בדשבורד יכול לנוע בין הטווחים של כ-350 – 950 ₪ לתיקון של סדקים קלים.

 

מחיר ממוצע לתיקון סדקים בדשבורד

מחיר ממוצע לתיקון סדקים בדשבורד: 650 ₪

טווח מחיר גבוה 950 ₪

טווח מחיר נמוך 350 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

 

כדי לברר במדויק לגבי החלפת דשבורד מחיר, בשלב הראשון, כדאי לערוך השוואת מחירים בין מוסכים באתר איי מוסכים. בשלב השני, קבלו לפחות 3 הצעות מחיר והמשיכו עם המוסך הנכון לכם. אגב, אם תצרכו לטפל בעוד תקלות ברכב, תוכלו לבקש הצעת מחיר כולל ובכך להוזיל את העלות הכוללת של העבודה.

למה חשוב לתקן דשבורד של רכב?

מכירים את הבקעים, הסדקים והחורים שניתן למצוא על גבי דשבורדים של רכבים ישנים? אותם נזקים, כאשר אינם מטופלים, הולכים ומתרחבים עם הזמן. בסופו של דבר, כלל הדשבורד ייסדק או יישבר, מה שיוביל לכך שיהיה צריך להחליף את כולו. במילים אחרות, אם מקדימים תרופה למכה ומחליפים את הדשבורד כשהוא רק מתחיל להיסדק, חוסכים לא מעט כסף בכיס כי נמנעים מאותם תיקונים יקרים יותר בהמשך הדרך. 

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

כמה זמן לוקח תיקון דשבורד לרכב?

תיקון דשבורד סדוק יכול להימשך כחצי יום עבודה במקרה של תיקוני סדקים קלים, בעוד כי תיקון סדקים בדשבורד מורכב יותר עשוי להימשך גם ימים שלמים. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון שלעיתים יש צורך לייבא חלקים מחו"ל, כמו למשל במקרים בהם מדובר ברכבי אספנות או רכבים נדירים למיניהם.

 

לסיכום, בעוד שחשוב לברר לגבי תיקון דשבורד מחיר, חשוב גם לוודא שאתם מקבלים שירות תיקונים במוסך אמין ומקצועי. אם אתם צריכים סיוע נוסף במציאת המוסך המומלץ ביותר באזור המגורים שלכם, בצעו כעת ==> השוואת מחירים באתר איי מוסכים או קבלו סיוע נוסף באמצעות שירות הלקוחות של האתר.