מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

תיקון סטרטר לרכב

שיפוץ סטרטר לרכב; מהו סטרטר של רכב, מהן התקלות האופייניות לו וכמה עולה לתקנו? – צוות איי מוסכים עונה. 

שירותי תיקון סטרטר ברכבים

אם אתם צריכים תיקון סטרטר לרכב, חשוב קודם להבין מה כולל שיפוץ סטרטר לרכב, באילו מקרים הוא נדרש וכמה יעלה. כמו כן, חשוב לדעת שלא תמיד יש באמת צורך בהחלפת הסטרטר, מכיוון שבפעמים רבות די בשיפוץ שלו. לפני שנדבר על כמה עולה תיקון סטרטר ברכב, בואו נבין מהו הסטרטר ועל מה אחראי. 

 

תיקון סטרטר לרכב

מהו סטרטר ומהן התקלות הפוטנציאליות בו? 

במילים פשוטות, סטרטר של רכב הוא בעצם מנוע חשמלי קטן שאחראי על הפעלת את המנוע כאשר מסובבים את המפתח. ואם הסטרטר שלכם לא תקין, ישנן מספר סיבות אפשריות לכך.

 

זה יכול להיות בגלל רכיבים חשמליים פגומים, מנוע-סטרטר שחוק, חיבורי וחוטי סטרטר רופפים ועוד. ואם אתם מעוניינים בשירות של תיקון סטרטר לרכב, בואו נבין כעת כמה עולה תיקון סטרטר ברכב – המשיכו לקרוא.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

כמה עולה תיקון סטרטר ברכב?

לשאלה, כמה עולה תיקון סטרטר ברכב, ישנן כמה תשובות אפשריות. באופן כללי, מחיר תיקון סטרטר ברכב עשוי להיות תלוי בגורמים כמו היצרן והדגם המכונית, הנזק הספציפי שיהיה צורך לתקן ונדירות חלקי החילוף הנדרשים. שיפוץ סטרטר לרכב יעלה כמה מאות שקלים בודדים להחלפת חיווט. 

 

במידה ואתם זקוקים להחלפה של הסטרטר הקיים באחד חדש, תשלמו בדרך כלל בין 1,000 ל-1,800 ש"ח. רוב המכונאים יוכלו לתת לכם הערכה מדויקת על סמך המכונית שברשותכם, גם מבלי לבדוק את הסטרטר באופן מעמיק וללא הצורך להעלות את הרכב על ליפט.

 

מחיר ממוצע לההחלפת סטרטר

מחיר ממוצע לההחלפת סטרטר: 1400 ₪

טווח מחיר גבוה 1800 ₪

טווח מחיר נמוך 1000 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

 

טיפים לבדיקת תקינותו של סטרטר 

רכב יש כמה דברים חשובים שכדאי לזכור באשר לתקינות סטרטר הרכב. ראשית, אם הסטרטר מתחיל להשמיע קולות חזקים או אפילו ממש "לגמגם" במהלך התנעת הרכב, זה הזמן להגיע למוסך. זו יכולה להיות בעיה עם החיווט או המנוע של הסטרטר, שצריך לטפל בה.

 

כמו כן, אם יש קורוזיה כלשהי באזור הסטרטר או אפילו בתוך הסטרטר, זה בהחלט יכול לגרום לסטרטר לא לעבוד כראוי. בנוסף, חשוב גם לזכור שמה שלעיתים נראה כמו בעיית סטרטר, בפועל יכול להיות בכלל בעיה אחרת. למשל, חיבורי מצבר רופפים שגורמים לרכב לא להניע, מה שעשוי להיראות כמו בעיית המצריכה תיקון סטרטר.

 

נזכיר כי דרכנו ניתן למצוא מוסכים בכל אזורי הארץ:

כיצד להוזיל מחירי תיקון סטרטר לרכב?

בעוד כי מחיר תיקון סטרטר לרכב יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים ברוב המכוניות, ישנם יצרני רכבים אשר דורשים חלקי חילוף יקרים יותר ברכביהם. לכן, הצעד הראשון והכי חשוב הוא לערוך השוואת מחירי שיפוץ סטרטר לרכב.

 

לא רק שההשוואה תעזור לכם לקבל מושג ברור לגבי שיפוץ סטרטר לרכב מחיר ממוצע בשוק, אלא גם תוכלו לבחור במוסך הקרוב ביותר לביתכם והמומלץ ביותר באזורכם. צריכים סיוע נוסף בהשוואה בין מוסכים מומלצים? ==> בצעו כעת השוואת מחירי מוסכים לשיפוץ סטרטר.