מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

רכב נכבה באמצע נסיעה

כאשר רכב נכבה באמצע נסיעה בכביש או בשטח, זה אומר דרשני – אתם כנראה חייבים לעצור את הנסיעה שלכם ולהגיע למוסך. אתר איי מוסכים מרכז עבורכם טיפים להשוואת מחירים בין מוסכים וכן שירותי דרך בעת חירום, אך לא פחות חשוב מכך – מידע על הסיבות האפשריות לבעיה הנ"ל.

תחילה - תחזוקת-מנע ומצב של רכב נכבה בנסיעה

באופן די כללי, ישנן מספר סיבות אפשריות למצב של רכב נכבה בנסיעה בכביש או בשטח. רגע לפני שנעמיק בסיבות אלו, אנו רוצים להדגיש עד כמה חשוב לתחזק את הרכב בצורה תדירה ונכונה. בסופו של דבר, אם מקפידים על טיפול לרכב בכל 10,000 ק"מ או שנה (המוקדם ביניהם), מקטינים את הסיכוי להגיע למצבים שצריך בהם שירותי דרך לתיקון תקלות ברכב, חילוץ חירום וכו'. כמובן, תמיד יהיו תקלות שלא יהיו בשליטתכם, אבל רכבים מתוחזקים הם רכבים שנתקעים פחות, זו עובדה.
 

תחזוקת מנוע

הרכב נכבה באמצע נסיעה - הסיבות הנפוצות

כאמור, ישנן סיבות שונות למצבים בהם הרכב נכבה באמצע נסיעה בכביש או בתוואי שטח מורכבים יותר. חלק מהבעיות נפוצות יותר מאחרות, בעוד שתקלות מסוימות יהיו די יקרות לתיקון. הנה מס' דוגמאות:

  • בעיה במערכת הדלק: בעיה במערכת הדלק יכולה להוביל בצורה מיידית לכך שהרכב נכבה, כאשר בעיות אלו עשויות לנבוע כתוצאה מ:
    • פילטר דלק סתום.
    • משאבת דלק פגומה.
       
  • בעיה במערכת החשמל: בעיה במערכת החשמל של הרכב עשויה לגרום לכך שהמנוע לא יניע. בעיות אלו עשויות לנבוע כתוצאה מ:
    • מצבר גמור.
    • אלטרנטור תקול.
    • חיווט חשמלי רופף או בלוי.

יש לציין, הדוגמאות לעיל מהוות רק חלק מהבעיות האפשריות. על מנת לאבחן את סוג הבעיה הספציפית, עדיף להזמין שירותי דרך לרכבים או להגיע למוסך.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

האוטו נכבה באמצע נסיעה ולא מניע – כמה עולה לתקן?

במקרים שבהם האוטו נכבה באמצע נסיעה ולא מניע שוב, עלות התיקון מאוד משתנה בהתאם לסוג הבעיה. לצורך העניין, ניקוי מערכת הזרקת דלק יכול לעלות כ-250 – 500 ₪ בממוצע. זאת, בעוד כי החלפת משאבת דלק תעלה במחיר זהה של כ-200 – 500 ₪ ומעלה. אם הבעיה היא באלטרנטור שאינו מייצר חשמל, עלות ההחלפה עשויה לנוע בין כ-200 – 500 ₪ ומעלה. אם אינכם בטוחים כמה אתם אמורים לשלם על התיקון, מומלץ כעת לערוך השוואת מחירים בין מוסכים שונים, כולל שירותי דרכים עד בית הלקוח או במיקום בו הרכב תקוע. כך ניתן לסקור את העלויות הממוצעות בשוק, להשוות ביניהן ולבחור אנשי מקצוע מומחים.


מחיר ניקוי מערכת הזרקה בממוצע

מחיר ניקוי מערכת הזרקה בממוצע: 375 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪


המחיר אומת המחיר נבדק לאחרונה בחודש אוקטובר בשנת 2024.

מה עושים אם רכב נכבה בפתאומיות בנסיעה?

במקרים בהם רכב נכבה בפתאומיות באמצע הנסיעה, קודם כל חשוב שלא תלחצו ותפעלו כחוק. במקרה שאתם יוצאים מהרכב, הקפידו ללבוש את האפוד הצהוב שאתם מחזיקים בבגאז' של הרכב. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון שלעיתים מדובר בכל מיני תקלות זמניות שלא תמיד יש להן הסבר. לכן, פשוט נסו להניע את הרכב שוב. אם הרכב לא מניע, עליכם להזמין גרר או שתוכלו גם להזמין שירותי דרך לתיקון תקלות קטנות ברכבים.


בסופו של דבר, כאשר רכב נכבה באמצע נסיעה ולא מניע שוב, המטרה הסופית תמיד צריכה להיות – בדיקה מקיפה לרכב. אחרת, אתם מסתכנים בהתעלמות מתקלה שאם לא מטפלים בה, היא עלולה להוביל להחרפת המצב על ידי קלקול של חלקים אחרים. זכרו, הרכב הוא מערכת שבה החלקים קשורים האחד בשני. כאשר רכיב אחד אינו תקין, הוא עשוי להוביל לתפקוד הלקוי של רכיב אחר.