מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

טיפול 15000

בעוד כי רכבים מסוימים נדרשים לעבור טיפולים שוטפים בכל 15,000 ק"מ, רכבים אחרים נדרשים לעבור טיפול שוטף בכל פעם שהם גומעים 10,000 ק"מ. נכון להיום, רוב הרכבים החדישים (רכבי הבנזין והדיזל או ההיברידים) מצריכים טיפולי 15,000. קראו כאן לכלל המידע בנושא.

טיפול 15000 לרכב

אם אתם מחזיקים רכב חשמלי או אולי אפילו טסלה נוצצת, המאמר הבא פחות רלוונטי עבורכם. עם זאת, רוב רובם של הרכבים על הכבישים בישראל הם רכבי בנזין, דיזל וכן רכבים היברידיים המצריכים טיפול 15000. יש לציין ולהדגיש, את הטיפול לרכב יש לעבור בכל מקרה פעם בשנה, גם אם לא נסעתם 15,000 קילומטרים.

 

טיפול 15000

מה כולל טיפול 15000 לרכב?

הטיפול יכלול את ההיבטים הבאים ברוב הפעמים:

 

  • ברקסים - יש לבדוק לא רק את הרפידות, אלא גם את דיסקיות הבלם של הרכב.
     
  • שמנים ונוזלים - שמנים יכללו את שמן הגיר והמנוע, בעוד כי הנוזלים יכללו את הנוזל ההידראולי של ההגה, של בולמי הזעזועים (בעיקר ברכבי סיטרואן עם מערכת בלימת זעזועים הידראולית) ושאר מכלולי הרכב.
     
  • מסננים - החלפת המסננים כוללת את החלפת פילטר המזגן, פילטר המנוע, פילטר שמן המנוע, פילטר האוויר ועוד.


>>>אולי יעניין אתכם טיפול 10000

למה חשוב לעבור טיפול 15000?

במילים פשוטות, טיפול 15,000 נועד כדי שתוכלו לשמור ולתחזק את הרכב בצורה הנכונה ועל פי הוראות היצרן. במילים אחרות, אם מחמיצים, דוחים או לא ניגשים לטיפולי רכבים שוטפים, בדרך כלל זה הזמן שבו בעיות מתחילות לצוץ ברכב. חשוב להדגיש, אי ביצוע טיפולים משמע הזנחת הרכב ותחזוקתו. 


עוד חשוב לזכור, כאשר מתחילים להזניח או לדחות טיפולים שוטפים לרכב, מתחילות לצוץ בעיות אשר יכולות להוביל ולגרור לבעיות משניות נוספות. למשל, אם לא מחליפים פילטר אוויר במשך תקופה, הוא יכול להיסתם וממש לחנוק את המנוע מקבלת החמצן הנדרש לתפקודו התקין. עוד דוגמה: כאשר דוחים החלפת רפידות ברקס, מה שיינזק הוא הדיסקיות של הבלמים (בעקבות חיכוך מוגבר של רפידות שחוקות). 

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759


>>>אולי יעניין אתכם גם מחירון מוסכים

כמה עולה טיפול 15,000 לרכב?

אם מדברים על מחיר טיפול 15000, אז חשוב קודם כל להבין באיזה סוג רכב מדובר. באופן כללי, מחיר טיפול 15 אלף יכול לנוע בין כמה מאות שקלים וגם כמה אלפי שקלים. לכן, כאשר מבררים כמה עולה טיפול 15000 לרכב, חשוב לבדוק מה כולל טיפול 15000 לרכב שלכם כי זה ישליך על העלויות.

 

 
אתר איי מוסכים מהווה את אחד מהפורטלים המקצועיים ביותר בתחום המוסכים בישראל. בין אם יש לכם רכב היברידי, בנזין או דיזל, נציגי איי מוסכים יכולים לסייע לכם במה שנקרא השוואת מחירים בין מוסכים לסוג הרכב שלכם. כמו כן, אתר איי מוסכים כולל בתוכו המלצות, ביקורות וכן חוות דעת על מוסכים מומלצים בכל רחבי הארץ – מאילת ועד צפת. 

 

לחצו לחיוג מהיר השאירו פנייה