מחפשים מוסך מומלץ? השאירו פרטים בטופס והשוו מחירים

טיפול קיה ספורטאז

כמה עולה טיפול קיה ספורטאז'? האם טיפול 10000 קיה ספורטאז שונה מאשר טיפול 30000 קיה ספורטאז? מה מחליפים בכל טיפול לקיה ספורטאז? מדוע כל טיפול לרכב קיה ספורטאז משתנה בהתאם לקילומטראז' של הרכב? הנה כל המידע, בשיתוף צוות מומחי איי מוסכים.

אם אתם מחפשים מוסך עבור טיפול קיה ספורטאז', מפרט טיפולים קיה ספורטאז' כולל פעולות תחזוקתיות שונות אשר משתנות בהתאם למספר הקילומטרים שהרכב נסע עד מועד הטיפול. בתוך כך, טיפולים לרכבי קיה יכולים לכלול את היבטי התחזוקה הבאים:

  1. בלמים: אלו נבדקים בכל טיפול ללא קשר לקילומטראז' של הרכב. 
  2. נוזלים: גם אלו נבדקים בכל טיפול, לרבות נוזלי קירור, שמן מנוע, נוזלים הידראוליים של ההגה, שמן גיר ועוד. 
  3. קירור: כלל מערכת הקירור של המנוע נבדקת, כולל החלפת נוזל קירור לרדיאטור. 
  4. פילטרים: אלו כוללים את מסנני האוויר והמזגן, מסנן שמן מנוע ועוד.

טיפול לקיה ספורטאג'

מחיר לטיפול קיה ספורטאז'

אם אתם שואלים כמה עולה טיפול קיה ספורטאז, יש לדעת כי מחיר מפרט טיפולים קיה ספורטאז משתנה ונעשה גבוה יותר ככל שהרכב גומע יותר קילומטרים. למשל, מחיר טיפול 15,000 יכול לנוע בין כ-650 ₪ - 850 ₪ בממוצע. זאת, בעוד כי מחיר טיפול 60,000 קיה ספורטאז יכול לנוע בין כ-950 – 1,250 ₪. מחיר טיפול 90,000 קיה ספורטאז יכול לנוע בין כ-1,000 – 1,350 ₪ וכן הלאה. אגב, אם אתם זקוקים למידע נוסף על נושא הטיפולים, תוכלו לקרוא בהרחבה על טיפול 10,000 לרכב.

מה חשוב לדעת על טיפול לקיה ספורטאז'? 

כלל האצבע הוא שככל שהקילומטראז' עולה, כך יש צורך להרחיב את הבדיקות התחזוקתיות במהלך טיפול שוטף. לדוגמה, טיפול 90,000 קיה ספורטאז בד"כ יכלול גם בדיקה או החלפה של רצועת התזמון, מה שקרוי גם "טיימינג" וכן בדיקות נוספות. למשל, בדיקות של מערכת המתלים, במיוחד אם מדובר על ספורטאז' שנוסעת בשטח.

האם עושים טיפול בכל 10,000?

התשובה לשאלה הזאת תלויה בדגם ורמת הגימור של הקיה שלכם, כאשר חלק מהרכבים מצריכים טיפול בכל 15,000 או אפילו 20,000 ק"מ. בין אם אתם צריכים טיפול 60000 קיה ספורטאז, 90,000 או לקיה עם קילומטראז' אחר, חשוב לקחת בחשבון גם את אופי השימוש ברכב. אם הרכב עובד במעמסות כבדות בשטח, כמו למשל רכבי 4X4, ייתכן שיהיה רצוי אפילו להקדים טיפולים.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 073-3488759

מה משליך על מחירי טיפולים קיה ספורטאז?

באופן כללי, מחירי טיפול לרכב קיה ספורטאז יכולים להשתנות בהתאם לרמת התחזוקה של הרכב. ככל שהרכב מתוחזק יותר ומוקפד, כך הטיפולים יכללו פחות החלפות של חלקים בלויים. כמו כן, חשוב לזכור כי טיפול קיה ספורטאז מחיר, הוא דבר אשר משתנה בהתאם לסוג ההנעה של הרכב. כלל האצבע הוא שרכבי 4X4 תמיד יותר יקרים לתחזוקה.  צריכים מידע נוסף? מעוניינים לאתר מוסך מומלץ לקיה ספורטאז'? צרו קשר לקבלת התייעצות חינם, המלצות וחוות דעת על מוסכים מומלצים לספורטאז' באזורכם.